Massa strul!

När 900an provkördes så kändes den så sjukt konstig i framvagnen. Som att hela framvagnen flyttade sej till höger och vänster. Idag kollade jag upp det ordentligt (då toe-in mätningar och inställningar av olika slag inte hjälpte), då visade det sig att ena bärarmsinfästningen var tvärkass. Suck! Sen kom Arne över och konstaterade att övre och under bärarmen inte låg i linje med varandra, att castervinkeln är helt åt helvete. Förmodligen blivit sne i botten när jag testat. Så till tävlingen på lördag så blir det tokmeka med min 9000 istället, för jag har gett mej fan på att köra! Ska iochförsig bli kul att testa den, även om ja hade tänkt spara den till nån 2dagars. Får hoppas den inte blir såld helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0